Monday 19 December 2011

SIJIL PELANTIKAN RAKAN NIAGA PROGRAM KEMBARA ANGKASAWAN

Lembaga Pelindung dan Kebajikan Pengguna Malaysia

Rakan Niaga (lpkpm) · Kuala Lumpur, Malaysia
Lembaga Pelindung dan Kebajikan Pengguna Malaysia (lpkpm)
Ingin menawarkan kepada semua untuk menjadi rakan Niaga / ahli pemantau dan ahli Lembaga Pelindung Kebajikan Pengguna Malaysia sekiranya anda berminat boleh menghubunggi kami di talian 014-2572562 or email lembaga.pengguna@gmail.com untuk mendapatkan lebih infomasi. Kepada Ahli Perniagaan yang ingin bersama dan ingin menjadi rakan Niaga lpkpm boleh terus menghunggi no yang disediakan.
LPKPM ingin berkerjasama dengan ahli perniagaan / yang memberi service kepada pengguna di Malaysia. Lembaga Pelindung dan Kebajikan Pengguna Malaysia mencari ahli di seluruh Malaysia.
Bersama kita menjaga hak kita sebagai Perniaga dan Pengguna.
Hubunggi kami di talian 014-2572562.

■ Rakan Niaga Lembaga Pelindung dan Kebajikan Pengguna MalaysiaKilang Makanan/ Minuman, Kilang Pembuatan Makanan Kesihatan, Kilang Ubatan Tradisional, Pusat-Pusat Rawatan Tradisional, Syarikat Jualan Langsung. Perkhidmatan Insuran, Perkhidmatan Perbankan, Perkhidmatan Telekonumakasi, Kosmetik, Perkhidmatan Pengankutan / Kenderaan, Syarikat Perumahan Dan Lain-lain.

■ Ahli PemantauSebagai mata dan telinga kepada Kerajaan dan juga Lembaga Pelindung dan Kebajikan Pengguna Malaysia.

■ Pelantikan ahli Lembaga Pelindung dan Kebajikan Pengguna MalaysiaLembaga Pelindung dan Kebajikan Pengguna Malaysia ingin menjemput semua Rakyat Malaysia menjadi ahli Lembaga Pelindung dan Kebajikan Pengguna Malaysia (lpkpm). Bersama menjaga kebajikan dan hak penggunaan kt bersama.


No comments:

Post a Comment